- Регистрация
- 09.11.2014
- Сообщения
- 2 163
- Регион
- Москва
- Детектор
- Neoline 8700s, 7500s
- Авто
- Subaru Forester
Dear official representatives of the StreetStorm company @Nikolay and @Super Rain Man!
1. Let me to remind that detection of the OSKON radar on a signature has been declared in a new firmware 0006 for the 9540BT detector. As far as we could see detection of OSKON in the signature mode happens unsatisfactorily and without recognition of a signature of the radar.
I ask you to comment.
2. At my sample of 9540BT GPS-module suddenly broke.
Opening of the device and return of the GPS-module to his nest have solved a problem. Expenses of time for such "repair" - about 5 minutes.
Whether it is really necessary to send the detector to the service center in that case?
If yes, what duration of repair of such defect in the service center?
I ask to answer.
----------------------------------------------------------------
Уважаемые официальные представители компании StreetStorm!
1. В новой прошивке (0006)для детектора 9540BTбыл декларирован прием радара ОСКОН по сигнатуре. Согласно снятым мною видео – прием Оскона в сигнатурном режиме происходит неудовлетворительно и без распознавания сигнатуры радара.
Прошу вас прокомментировать.
2. У моего экземпляра 9540ВТ внезапно прекратилась работа GPS-модуля.
Разборка устройства и возвращение GPS-модуля в его посадочное гнездо решили проблему.
Затраты времени на такой «ремонт» около 5 минут.
Надо ли в таком случае отправлять детектор в сервисный центр?
Если да, то какова длительность ремонта такого дефекта в сервисном центре?
Прошу ответить.
1. Let me to remind that detection of the OSKON radar on a signature has been declared in a new firmware 0006 for the 9540BT detector. As far as we could see detection of OSKON in the signature mode happens unsatisfactorily and without recognition of a signature of the radar.
I ask you to comment.
2. At my sample of 9540BT GPS-module suddenly broke.
Opening of the device and return of the GPS-module to his nest have solved a problem. Expenses of time for such "repair" - about 5 minutes.
Whether it is really necessary to send the detector to the service center in that case?
If yes, what duration of repair of such defect in the service center?
I ask to answer.
----------------------------------------------------------------
Уважаемые официальные представители компании StreetStorm!
1. В новой прошивке (0006)для детектора 9540BTбыл декларирован прием радара ОСКОН по сигнатуре. Согласно снятым мною видео – прием Оскона в сигнатурном режиме происходит неудовлетворительно и без распознавания сигнатуры радара.
Прошу вас прокомментировать.
2. У моего экземпляра 9540ВТ внезапно прекратилась работа GPS-модуля.
Разборка устройства и возвращение GPS-модуля в его посадочное гнездо решили проблему.
Затраты времени на такой «ремонт» около 5 минут.
Надо ли в таком случае отправлять детектор в сервисный центр?
Если да, то какова длительность ремонта такого дефекта в сервисном центре?
Прошу ответить.
Последнее редактирование: